Thursday 30 July 2009

Alhamdullillah, restoran kami berjaya bertapak di hati pelanggan2 dari serata ceruk Malaysia. Pelanggan kami tak hanya dari Kedah, malahan kami pernah menerima pelanggan dari Johor, Singapura, Kelantan dan lain2 lagi. Kami jugak banyak menerima tempahan2 dari pelanggan yg ingin membuat acara seperti Annual Dinner, Majlis Penyampaian Anugerah dll. Kami juga banyak menerima pelanggan dari Kumpulan2 seperti Zoom Malaysia, Persatuan Kemas, Persatuan Ibu2 Tunggal, Team dari Polis Diraja Malaysia, Kastam Malaysia dan ramai lagi.

Tambah menarik nya, kami dengan bebesar hati menerima kunjungan dari DYTM Raja Muda Kedah mencemar duli untuk menjamu selera di restoran kami. Untuk melihat foto2 baginda, ada bleh klik di label "DYTM Raja Muda Kedah". Semua kejayaan ini adalah berkat usaha gigih pengusaha restoran ni; Puan Rohaya dan Hj. Harun... so... kepada sesiapa yg belum try masakan istimewa restoran kami, sila la contact utk tempahan...

Oh ya! kami juga buka pada bulan puasa nanti dan akan ditutup pada mlm raya. Kami akan buka semula pada raya ke-4 untuk memberi peluang kepada semua pelanggan yg balik ke kampung. so, utk elakkan frust coz fully booked, anda boleh la start to book today.

1 comment:

  1. sy amat berpuas hati dgn hidangan dan layanan di restoran bunga naga ni..sgt memuaskan..

    ReplyDelete