Tuesday 21 July 2009

Alhamdullillah! settle jugak aku tolong updated kan blog family restaurant aku ni. actually, dah lama aku plan nk tlg kak long update kan..tapi masa plak tak der..nk harap kat opis, jgn mimpi la.. so, ada guna nya jugak aku reg ngan P1 Wimax ni..thanks to my opismates for the suggestion!
aku harap dengan blog yg lebih mengancam ni dapat menarik ramai gi bloggers + of coz ramai yg lebey berminat nak try utk gi to my family's restaurant... bagi yg penah gi tu the restoran, pasti tak akan lupakan keenakan masakan mak aku, pemandangan sekeliling yg pasti menggamit memori kita semua masa kecik2 dikampung... bagi yg blom try, u better do so! kata orang, "belum cuba, belum tau"!
okey la, tak nak membebel byk2, juz hope that u ols try to go to my family's restaurant! skrang ni pun my parents bz ngan reservation2 yg mencurah! syukur! so, next time aku akan post gi byk gambar2 terbaru + resepi2 terkini dari air tangan mak aku!

No comments:

Post a Comment